„Must be the music” bije rekordy oglądalności! Polsat liderem wieczornego pasma
Dane Nielsen Audience Measurement nie pozostawiają złudzeń - Polsat zdecydowanie zdominował wieczorne pasmo w dniu finału, osiągając 9,23 proc. udziału w rynku, co stanowiło najlepszy wynik spośród wszystkich stacji. Dla porównania, TVP1 zanotowało 6,60 proc., TVP2 5,54 proc., a TVN 7,93 proc. Także w całodobowym rozrachunku Polsat utrzymał prym, z udziałem na poziomie 7,74 proc., wyprzedzając swoich najbliższych konkurentów.
Polsat przywrócił „MBTM” po dziewięciu latach. Rekordowa oglądalność finału
„Must be the music” po dziewięciu latach przerwy powrócił na antenę Polsatu, przynosząc ze sobą świeżą energię i nowy, gwiazdorski skład jurorski. Widzowie z entuzjazmem przyjęli odświeżoną formułę programu, co potwierdza, że polska publiczność nadal poszukuje wysokiej jakości rozrywki muzycznej. Finał 12. edycji przyciągnął przed telewizory ponad 1 mln 100 tys. widzów, co w grupie wiekowej 4+ przełożyło się na udział na poziomie 10,3 proc. Jeszcze lepiej program wypadł w grupie komercyjnej 16-59, gdzie osiągnął 9,7 proc. udziału, co jest najlepszym wynikiem całego sezonu.
Czy „Must be the music” doczeka się kontynuacji? To już oficjalne
Zakończenie dwunastej edycji to nie koniec muzycznych emocji. Polsat już zaprasza na trzynastą edycję „Must be the music”, obiecując jeszcze więcej niesamowitych talentów i niezapomnianych występów. Castingi do nowego sezonu już ruszyły, a więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej programu oraz na oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych.