Poplista

1
Sobel, francis, Deemz KOCHASZ?
2
David Guetta & Sia Beautiful People
3
Doechii Anxiety

Co było grane?

11:46
Rick Astley Never Gonna Give You Up
11:49
sanah / Krzysztof Zalewski Eviva l'arte! (K. Przerwa-Tetmajer)
11:53
OneRepublic Counting Stars

Świeża wołowina w sieci fast-food McDonald's? Nadchodzą zmiany...

Amerykańska sieć restauracji fast-food McDonald's rozszerzyła program pilotażowy serwowania w swych produktach świeżej wołowiny zamiast mrożonej. Sieć chce w ten sposób poprawić swój wizerunek.

Jak wskazano, nowy rodzaj kanapki z kotletem z wołowiny, która nie leżała w zamrażarce, wprowadzono w ramach testów do siedmiu restauracji w stanie Oklahoma. Jeśli nowy produkt o nazwie Archburger zasmakuje konsumentom zostanie wprowadzony do lokali w całym kraju, a docelowo również do restauracji za granicą. Podobne próby dotyczące innych burgerów (Quarter Pounder) prowadzono niemal przez rok. W efekcie zdecydowano, że od połowy 2018 r. świeża wołowina będzie serwowana w tego typu burgerach w większości spośród 14 tys. restauracji McDonald's w Stanach Zjednoczonych. Jest to ogromna zmiana dla firmy z siedzibą w Oak Brook w stanie Illinois, która od przeszło 40 lat korzystała z wołowiny mrożonej.

W ostatnich latach firma McDonald's kilkakrotnie modyfikowała swoje menu, by przyciągnąć do swych restauracji więcej klientów. Ograniczyła np. konserwanty chemiczne w McNuggetsach i obniżyła zawartość cukru w soku dodawanym do zestawów Happy Meals. Według analityków firmy Nomura, na których powołuje się agencja, przejście na świeżą wołowinę może podwyższyć wyniki sprzedaży amerykańskiego potentata. 

Polecamy