Biedronka – pilny komunikat dla klientów
Moja Biedronka to program lojalnościowy Biedronki, którego uczestnicy mogą liczyć m.in. na dodatkowe promocje czy spersonalizowane oferty. Sieć sklepów daje klientom dwie opcje – mogą korzystać z fizycznej, plastikowej karty, lub posiadać wszystko w swoim telefonie, pobierając aplikację.
Teraz sieć poinformowała użytkowników tej drugiej o zbliżającym się terminie. Osoby korzystające na zakupach z aplikacji muszą ją zaktualizować, by mieć pewność, że nie utracą dostępu do jej funkcjonalności. Mowa o klientach posiadających na swoich telefonach wersje starsze niż 2.8.0. Od początku maja nie będą już one wspierane.
Aplikacja Biedronki – termin mija 1 maja
Sieć, umieszczając w swojej aplikacji specjalny komunikat, przypomina klientom o pobraniu aktualizacji. Czas na to jest tylko do 1 maja 2025 roku. Ściągnięcie najnowszej wersji apki pozwoli korzystać z wszystkich jej najnowszych funkcji.
Wśród nich są: usługa e-paragonu, która pozwala mieć dowody zakupu w swoim telefonie, filtrowanie listy i mapy sklepów po konkretnych usługach, nawigację do wybranego sklepu, możliwość wpisywania kodu produktu w skanerze cen oraz „proste i przyjemne” przeglądanie gazetek dzięki opcji podglądu.