Nocna przerwa techniczna w PKO BP – co się zmieni?
PKO Bank Polski poinformował swoich klientów o planowanych pracach serwisowych, które odbędą się już dziś w nocy. W tym czasie użytkownicy popularnej aplikacji mobilnej IKO napotkają na ograniczenia. Sprawdź, jakie usługi będą niedostępne i jak się przygotować, by uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.
Kiedy i jak długo potrwają prace?
Prace techniczne rozpoczną się 28.04.2025 o godzinie 22:00 i potrwają do 29.04.2025 do godziny 00:30. Przez dwie i pół godziny część funkcji aplikacji IKO będzie wyłączona. Bank zapewnia, że wszystkie pozostałe usługi będą działać bez zakłóceń.
Jakie usługi będą niedostępne?
Najważniejsza informacja dla użytkowników aplikacji IKO to czasowe wyłączenie dwóch funkcji. Podczas przerwy technicznej nie będzie można:
- kupić biletów komunikacji miejskiej,
- opłacić parkingu.
Jeśli planujesz podróż komunikacją miejską lub parkowanie w tym czasie, zadbaj o zakup biletu lub opłatę parkingową wcześniej. Pozostałe funkcje aplikacji, takie jak sprawdzanie salda, przelewy czy płatności BLIK, mają działać bez zmian.
Co zrobić, jeśli napotkasz problemy?
W przypadku jakichkolwiek trudności z aplikacją IKO w czasie prac serwisowych, bank zaleca cierpliwość i korzystanie z innych dostępnych kanałów obsługi klienta, takich jak bankowość internetowa lub infolinia.
Czytaj także: Pilne! PKO BP zmienia limity przelewów. Zobacz, jakie kwoty możesz teraz wysłać!