Kogo dotyczy przerwa i jakie usługi będą niedostępne?
Przerwa techniczna obejmie wszystkich klientów korzystających z bankowości elektronicznej PKO BP. W wyznaczonym czasie nie będzie możliwości składania wniosków (np. o kredyt, kartę czy inne produkty bankowe) oraz realizowania dyspozycji za pośrednictwem iPKO i IKO. Bank zapewnia jednak, że pozostałe funkcje, takie jak sprawdzanie salda, przelewy czy płatności kartą, będą działać bez zmian.
Czytaj też: Santander sprzedany! Co teraz czeka klientów?
Dlaczego bank wprowadza przerwę techniczną?
PKO BP regularnie przeprowadza prace serwisowe, aby zapewnić bezpieczeństwo i sprawność swoich systemów. Tym razem przerwa ma na celu modernizację i usprawnienie działania serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnej. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności i zachęca do wcześniejszego załatwienia ważnych spraw bankowych.
Sprawdź: Nowe limity w PKO BP już obowiązują! Co zrobić, żeby nie mieć problemów z przelewami?
Jak się przygotować do przerwy w działaniu iPKO i IKO?
Jeśli planujesz złożyć wniosek lub dyspozycję w banku PKO BP, zrób to przed godziną 21:00 w sobotę, 10 maja. Po tym czasie, aż do niedzielnego poranka, nie będzie to możliwe. Warto również poinformować bliskich, którzy mogą korzystać z tych usług, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.
Zobacz także: Dofinansowanie na rower elektryczny! Sprawdź, czy możesz dostać dotację