Poplista

Maciej Skiba - Chcę Ciebie częściej
1
Maciej Skiba Chcę Ciebie częściej
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
2
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka - samoloty
3
Dawid Podsiadło i Kaśka Sochacka samoloty

Co było grane?

Midnight Oil - Beds Are Burning
21:29
Midnight Oil Beds Are Burning
Varius Manx - Pocałuj noc
21:32
Varius Manx Pocałuj noc
Joan Jett / Blackhearts - I Love Rock 'n' Roll
21:39
Joan Jett / Blackhearts I Love Rock 'n' Roll

Zwrot w rankingu po Eurowizji. Steczkowska wyżej niż wcześniej

Na oficjalnym kanale Eurowizji na YouTube opublikowano nowe miesięczne zestawienie popularności konkursowych utworów. Justyna Steczkowska po finale niespodziewanie awansowała o kilka miejsc. Udało jej się dostać do najlepszej dziesiątki.
Eurowizja opublikowała nowy ranking, fot. Przemysław Świderski/AKPA

Eurowizja 2025. Justyna Steczkowska czternasta

Przed trzema tygodniami w Bazylei odbył się finał 69. Konkursu Piosenki Eurowizji, w którym Polskę reprezentowała Justyna Steczkowska z utworem „Gaja”. Impreza zakończyła się zwycięstwem „Wasted Love” w wykonaniu Johannesa „JJ” Pietscha z Austrii. Polska gwiazda uplasowała się zaś na czternastym miejscu. Jurorzy nie docenili jej występu tak mocno jak widzowie, u których była siódma.

Teraz na oficjalnym kanale Eurowizji na YouTube pojawiło się comiesięczne zestawienie „Top 20 Most Watched”, przedstawiającym najchętniej odtwarzane konkursowe utwory i występy. We wcześniejszym, podsumowującym kwiecień rankingu, Justyna Steczkowska znalazła się na dwunastej pozycji. Po Eurowizji „Gaja” okazuje się cieszyć większą popularnością.

Eurowizja 2025. Jest nowy ranking popularności

Justyna Steczkowska zaliczyła awans w oficjalnym rankingu na kanale Eurovision Song Contest, bo w maju uplasowała się na dziewiątym miejscu. Finałowy występ reprezentantki Polski znalazł się w najlepszej dziesiątce, do której nie udało się dostać m.in. zwyciężczyni eurowizyjnego televotingu – Yuval Raphael z Izraela. „New Day Will Rise” po konkursie jest na miejscu czternastym. Justynę umieszczono dodatkowo na okładce najnowszego zestawienia, co pokazuje, że reprezentantka Polski świetnie przyciąga uwagę fanów Eurowizji.

To, kto zdobył pierwsze miejsce w majowym podsumowaniu, może być sporym zaskoczeniem, bo nie jest to wcale laureat konkursu. JJ ze swoim wykonaniem z finału jest dopiero drugi, teledysk do „Wasted Love” trafił zaś na trzynaste miejsce. Najchętniej odtwarzanym w minionych tygodniach wideo na eurowizyjnym YouTube okazał się występ Tommy’ego Casha w wielkim finale. „Espresso Macchiato”, z którym reprezentował Estonię, stało się zdecydowanie największym viralowym hitem tegorocznej Eurowizji.

Czytaj dalej:
Polecamy